Internationalisering met Expedia

Düsseldorf, 30-06-2015 | atraveo en Expedia breiden hun samenwerking uit met nog meer portalen in andere landen. Vanaf nu is de atraveo-booking engine voor vakantiehuizen en -appartementen ook in de websites van Expedia.dk, .se, .it en .fr geïntegreerd.

Het gehele, meer dan 290.000 vakantiehuizen en -appartementen omvattende aanbod van atraveo kan daardoor op acht Expedia-landenportalen geboekt worden: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk en Zweden. Terwijl Expedia gebruikmaakt van zijn bekendheid en reikwijdte om traffic te genereren, voegt atraveo zijn geïntegreerde bemiddelingscapaciteiten, bestaande uit de booking-engine en techniek, inventory en content en service en afhandeling, aan het samenwerkingsverband toe.

Al direct na de integratie in de nieuwe portalen was het mogelijk om gemeenschappelijke boekingen te genereren. Voor atraveo is de uitbreiding van de sinds 2012 bestaande samenwerking met Expedia bovendien een verdere belangrijke stap naar de internationalisering.

Over atraveo:
atraveo is de grote vakantiehuizenmarkt op internet met meer dan 290.000 vakantiehuizen en vakantieappartementen in Europa en de rest van de wereld. Naast de zeer ruime keuze biedt de online bemiddelaar zijn klanten gecontroleerde klantenbeoordelingen en een algehele laagsteprijsgarantie. atraveo maakt gebruik van een geavanceerde boekingstechniek met geologische zoekfunctie, prijsvergelijkingen en beschikbaarheden in realtime alsmede een zeer uitgebreide klantenservice in tien talen. De atraveo GmbH met vestigingsplaats Düsseldorf is een onderneming van de TUI Group.