De beste vakantieplaatsen 2015: in Nederland staat Rockanje bovenaan

Düsseldorf, 03-03-2015 | Alle beoordelingen van de plaatsen zijn geteld en de klanten van atraveo hebben Rockanje, Meersburg, Lido degli Estensi, Jávea en Rovinj tot de beste vakantieplaatsen 2015 gekozen.

In Nederland wint met Rockanje (gemiddeld 4,55 van 5 mogelijke punten) een plaats, die haar gasten met name ideale randvoorwaarden voor een ontspannende vakantie in een van de nabijgelegen vakantieparken biedt. Hoe goed het de vakantiehuisgasten het afgelopen jaar in Rockanje bevallen is, kunt u lezen in de reacties die de klanten van atraveo tegelijk met hun beoordeling af konden geven. Een voorbeeld waarmee de voorkeur kort en bondig duidelijk gemaakt wordt:

„Rockanje zelf is heel mooi, vriendelijk voor fietsers, goede mogelijkheden om inkopen te doen. Markt op vrijdag. Veel bestemmingen voor uitstapjes in de omgeving.“

Meer beoordelingen kunt u nalezen op atraveo.nl/rockanje

Niet alleen in Rockanje, maar ook in de andere plaatsen die gewonnen hebben, is men heel blij. Meersburg als beste Duitse, Lido degli Estensi als beste Italiaanse, Jávea als beste Spaanse en Rovinj als beste Kroatische vakantieplaats vormen samen met Rockanje onze vijf prijswinnaars van 2015. Op dit moment neemt atraveo contact op met de winnaars om een afspraak voor de uitreiking van de prijs maken. Ook hierover volgt dan een actueel bericht.

Over de onderscheiding:
De prijs voor de beste vakantieplaats wordt in 2015 al voor de zesde keer uitgereikt. Behalve de accommodatie kunnen vakantiegangers bij atraveo ook de bezochte vakantieplaats met een score van één (niet aan te raden) tot vijf (zeer aan te raden) beoordelen. Uit alle plaatsen die jaarlijks een representatief minimum aantal beoordelingen hebben gekregen, zoekt atraveo dan in de vijf meest geboekte vakantielanden de plaatsen die gemiddeld de beste beoordelingen hebben verzameld.

Meer informatie over de prijswinnaars van dit jaar en over de winnaars van de afgelopen jaren vindt u online onder: www.atraveo.nl/blog

308 woorden | 2.019 tekens (zonder spaties)